i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Case: Van event registratie naar engagement portal

Vinci Facilities Nederland kiest bewust voor i-Concept als implementatie partner voor haar "Taking care of the future" evenement. Zowel website als achterliggende engagement portal zijn in nauwe samenspraak in korte tijd tot stand gekomen. Door gebruik van responsive website design is de toegankelijkheid voor iedereen en vanaf elk toestel gewaarborgd. De portal wordt na het event ingezet als interactief platform om de dialoog met de deelnemers voort te zetten. i-Concept adviseerde Vinci Facilities onder andere gebruik te maken van diverese sociale webbased modules om de dialoog met haar doelgroep optimaal te versterken.

Informatie en registratie

Vinci zet in de eerste fase in op een gecombineerde print en online campagne om aandacht te vragen voor het "Taking Care of the Future" event. Deelnemers wordt het zo makkelijk mogelijk gemaakt om zich in te schrijven. De inschrijving vanaf desktop computer, tablet en smartphone is bijzonder eenvoudig gehouden. De print uitnodiging is voorzien van een URL en QR code om deelnemers direct naar de website, verdere informatie en de laagdrempelige inschrijving te leiden.

Engagement Portal

Het boeien en binden van de doelgroep na het evenement is een van de hoofddoelen van Vinci Facilities en reden om i-Concept in te schakelen. Met een zeer ruime ervaring met implementatie van sociale intranets bleek i-Concept de logische keuze. i-Concept helpt portal software implementeren waarmee je het contact met de doelgroep warm houdt. Rond thema's opgebouwde sub portals voorzien van diverse sociale tools zorgen voor laagdrempelige interactie met deelnemers. Uiteraard wordt er ruimte geboden voor het nalezen van informatie, online discussiëren en delen van kennis en inzichten. Modules zoals Nieuws, Blogs, Webcasts, Nieuwsbrieven en Plenaire chat sessies zijn bekende voorbeelden van sociale tools die ook door Vinci Facilities worden ingezet. 

Meer weten?

Benieuwd hoe u het contact tussen u en uw evenementbezoekers warm kunt houden?

Neem direct contact op en stel je vraag!

Lees ook

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord