...de Jubilea-module! Het systeem berekent automatisch wie wanneer een werkjubileum viert en de betreffende collega's worden automatisch op de homepage getoond met foto, naam en hoeveelheid jaren. Optioneel kan er een e-mailnotificatie of pushbericht worden gestuurd want de functie is 1-op-1...

Met meer dan 27 jaar ervaring in de wereld van softwareontwikkeling, biedt het i-Concept Software development team een unieke mix van technische expertise en branchekennis. Dit team van full stack ontwikkelaars heeft een uitgebreid track record van succesvolle projecten, variƫrend van kleine tot...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

Case: Van event registratie naar engagement portal

Vinci Facilities Nederland kiest bewust voor i-Concept als implementatie partner voor haar "Taking care of the future" evenement. Zowel website als achterliggende engagement portal zijn in nauwe samenspraak in korte tijd tot stand gekomen. Door gebruik van responsive website design is de toegankelijkheid voor iedereen en vanaf elk toestel gewaarborgd. De portal wordt na het event ingezet als interactief platform om de dialoog met de deelnemers voort te zetten. i-Concept adviseerde Vinci Facilities onder andere gebruik te maken van diverese sociale webbased modules om de dialoog met haar doelgroep optimaal te versterken.

Informatie en registratie

Vinci zet in de eerste fase in op een gecombineerde print en online campagne om aandacht te vragen voor het "Taking Care of the Future" event. Deelnemers wordt het zo makkelijk mogelijk gemaakt om zich in te schrijven. De inschrijving vanaf desktop computer, tablet en smartphone is bijzonder eenvoudig gehouden. De print uitnodiging is voorzien van een URL en QR code om deelnemers direct naar de website, verdere informatie en de laagdrempelige inschrijving te leiden.

Engagement Portal

Het boeien en binden van de doelgroep na het evenement is een van de hoofddoelen van Vinci Facilities en reden om i-Concept in te schakelen. Met een zeer ruime ervaring met implementatie van sociale intranets bleek i-Concept de logische keuze. i-Concept helpt portal software implementeren waarmee je het contact met de doelgroep warm houdt. Rond thema's opgebouwde sub portals voorzien van diverse sociale tools zorgen voor laagdrempelige interactie met deelnemers. Uiteraard wordt er ruimte geboden voor het nalezen van informatie, online discussiëren en delen van kennis en inzichten. Modules zoals Nieuws, Blogs, Webcasts, Nieuwsbrieven en Plenaire chat sessies zijn bekende voorbeelden van sociale tools die ook door Vinci Facilities worden ingezet. 

Meer weten?

Benieuwd hoe u het contact tussen u en uw evenementbezoekers warm kunt houden?

Neem direct contact op en stel je vraag!

Lees ook

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf...
Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de...
Ook bij corona blijkt dat elk nadeel zijn voordeel heeft. De zelfgeleerde lessen om onze economie in leven te houden zullen ook na corona waardevol blijken. Bijgaand een top-10 van de verwachtingen over wat er blijft als alle...

Zoek op trefwoord