i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Het clich├ębeeld dat je mobiele werkers alleen op luchthavens of in de trein aantreft is al lang achterhaald. Er wordt nu overal mobiel gewerkt, zelfs in kantoorgebouwen. De adoptie van zakelijke mobiele apps is een feit met een groeiend en divers app aanbod. In die diversiteit kan je verschillende...

Digitale tools

i-Concept ontwikkelt al sinds 1997 web applicaties en mobile apps voor uiteenlopende doelgroepen. De opgebouwde expertise wordt opgeslagen en up-to-date gehouden in een bibliotheek met digitale tools. Veel van deze tools zijn onafhankelijk inzetbaar en kunnen op korte termijn worden geïmplementeerd in nieuwe en bestaande gebruikersomgevingen. Na ingebruikname is het mogelijk om met voortschrijdend inzicht nieuwe wensen in te vullen. Met de juiste combinatie van onderstaande tools worden complete oplossingen gerealiseerd zoals sociaal intranet, klantportaal, CRM, webshop, e-learning en employee app.

API module

API module voor het koppelen van (backoffice) systemen van derden, cloud services en social networks als Google, Facebook en Twitter.

Agendabeheer

Beheer agenda's voor teams inclusief individuele uitnodigingen, bevestigingen en deelnemerslijsten in Excel.

Beeldbank

Snel doorzoekbare online fotogalerijen met direct downloadbare foto's van producten of andere objecten.

Bestandsbeheer

Bestandsbeheer van bijvoorbeeld Office documenten, afbeeldingen, videofiles. eventueel gekoppeld aan netwerk shares of Google drives.

Catalogus

Catalogus voor intranet of klantportaal waarmee op overzichtelijk wijze producten en overige objecten kunnen worden getoond.

Contactlijst

Contactlijst of smoelenboek met uitgebreid profiel en pasfoto, ook direct gesynchroniseerd in de teamwork app.

Contact management

Robuuste CRM applicatie voor het toevoegen en beheren van relatiegegevens, inclusief tags, selecties, e-mailings, notities en reminders.

Digests

Automatisch verstuurde e-mails aan alle portal gebruikers of per team met nieuwtjes van de afgelopen dag, week of maand.

Digitaal rapport

Laagdrempelig beheer door trainers en docenten en altijd online toegang tot rapporten door cursisten.

Document management

Cloud based tekstverwerking en document management, inclusief maken en delen van office documenten.

Dynamic Tags

De dynamic tag module zorgt voor het dynamisch tonen van widgets met nieuws- en wikiartikelen of specifieke functionaliteit.

E-mail nieuwsbrieven

Eenvoudig te maken en verzenden e-mailings met professionele in- en uitschrijving volgens de AVG.

E-mailing versturen

Team administrators kunnen direct en zonder mailinglist e-mails verzenden aan hun teamleden.

Event registratie

Vooruit ingeplande evenementenkalender met automatische deelnamebevestiging en centrale opslag van persoonsdata.

Forum

Met de forum module voeren gebruikers op gestructureerde wijze discussies en geven elkaar antwoorden en waardering.

Gebruikersbeheer

Gebruikersbeheer met autorisatie en authenticatie en import vanuit Excel of synchronisatie met Active Directory

Incidentenregistratie

Met rollen en workflow voor melder, afhandelaar, toezichthouder en beheerder.

Ledenbeheer

Autonoom ledenbeheer voor team administrators inclusief beheerrechten toewijzen, deactiveren en verwijderen.

Nieuwsbeheer

Effectief en effici├źnt decentraal beheer van nieuws door team admins en users en centrale eindredactie door portal admins.

Nieuwscategoriebeheer

Voor portal administrators een handige module om structuur aan te brengen in de presentatie van nieuws uit de diverse teams.

Notificaties

De notificatie module toont gebruikers gemiste chats en reacties op nieuws en wikis die de gebruiker volgt.

Polls

Met de Poll module peil je eenvoudig met een multiple choice vraag meningen onder gebruikers van je website of portal

Portal Statistieken

Genereer Excelbestanden met statistieken over betrokkenheid van gebruikers en teams en de populariteit van content.

Quickblog

Alle medewerkers kunnen snel en laagdrempelig nieuwtjes delen via social intranet en app.

Screen sharing

Voor ad hoc of geplande online vergaderingen, presentaties of brainstorm sessies inclusief scherm delen en audio conferencing.

Simple website editor

Met de simple website editor module zet je in 3 minuten een website op die vervolgens ongekend makkelijk te beheren is.

Slimme formulieren

Slimme formulieren met geavanceerde beheermodule om zelf workflows mee te maken.

SMS versturen

Voor verzending van SMS berichten naar 1 of meerdere ontvangers ineens.

Taak wiki

Taak wiki voor teamgericht en organisatiebreed project- en takenbeheer inclusief tijdregistratie, e-mail- en pushberichten bij statuswijziging.

Teambeheer

Mini-intranet met autonoom beheer voor bijvoorbeeld (staf)afdeling, bedrijfsunit, productgroep, vestiging of klas.

Tests en Quizzes

Gebruik de tests en quizzes module om medewerkers zelfstandig kennis te laten vergaren, te toetsen en voortgang te volgen.

Tijdregistratie

Medewerkers kunnen eenvoudig hun tijdsbesteding registreren per taak en project via intranet en smartphone.

User tags

De usertags module helpt om dynamisch content te tonen aan gebruikers op basis van aan de gebruiker gekoppelde tags

Vergaderkamer registratie

Medewerkers kunnen zelf vergaderruimte reserveren en iedereen behoudt het actuele overzicht.

Vragenlijsten en assessments

Diverse vraagsoorten met antwoordopties en verwerking in Excel.

Verlofadministratie

Medewerkers plannen en organiseren verlof en vakanties met automatisch gecalculeerd urensaldo per medewerker.

Webshop

De webshop module is bij uitstek geschikt voor kleine actiegerichte webshops met een beperkt assortiment aangeboden voor bepaalde duur.

Websitebeheer

Met de Website beheer module kan de team administrator zelf team websites maken en beheren.

Wiki

Wiki voor teamgericht en organisatiebreed kennismanagement voorzien van versiebeheer, e-mail- en pushnotificaties.

Workflow management

Met de workflow management module automatiseer je interne en externe business processen.

Zoeken

Zoek in diverse inhoudstypes en documenten en ontvang resultaten overzichtelijk gerangschikt per inhoudstype.

Zoeken op expertise

Zoek en vind collega's met specifieke kennis en expertise

Zorg- en familieportaal

Een besloten online omgeving om familieleden interactief te informeren over en betrekken bij de zorgverlening van hun familielid.

Zoek op trefwoord