Case: Heinz EK Shirts
Komende zomer zullen honderdduizenden Oostenrijkse, Zwitsere en Portugese supporters in gepersonaliseerde voetbalshirts rondlopen die ze via internet hebben besteld. i-Concept ontwikkelde deze websites voor Heinz om extra merkbekendheid te realiseren tijdens de EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk.
Komende zomer zullen honderdduizenden Oostenrijkse, Zwitsere en Portugese supporters in gepersonaliseerde voetbalshirts rondlopen die ze via internet hebben besteld. i-Concept ontwikkelde deze consumer portals voor Heinz om extra merkbekendheid te realiseren tijdens de EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk.
Heinz consumenten kunnen via www.heinz.pt, www.heinzketchup.at en www.heinzketchup.ch voetbalshirts op maat bestellen, waarbij ze zelf het rugnummer en de naam bepalen. In de verpakkingen van Heinzproducten zijn codes verwerkt die ze bij afronding van de bestelling kunnen invoeren om grote korting te krijgen. i-Concept gebruikt de geavanceerde PortalCMS modules CMS, Webshop, CRM en Catalog om deze consumer portals snel en effectief te kunnen lanceren.
Meer weten?
Neem contact op en stel je vraag!