Social Media en Enterprise Applications
Hoe krijgt u contact met uw leden en klanten via het web?
Een Consumer Portal is de aangewezen plek om 'brand activation' en 'brand awareness' te bereiken. Een online component van uw marketing strategie biedt u vooral een efficiente en meetbare manier om in contact te blijven.
Marketing concepten met een online component
Merken als Honig, Heinz, en OLA gebruiken met veel succes onze portaloplossingen om groots opgezette marketingacties tot een succes te brengen. Aan de achterkant kunnen zij gerust zijn dat alles automatisch en gedegen plaatsvindt. Zo regelen wij duizenden bestellingen richting diverse leveranciers met eigen voorwaarden en 'rules'. De logistieke koppelingen zorgen voor de levering. Als brandmanager hoeft u alleen uw dashboard te volgen om de acties te monitoren. Totale ontzorging!
Een netwerk kan de leden vele functies bieden: Online discussiëren, ideeën uitwisselen, content aandragen en kennis delen, agenda's bekendmaken.
Social-Media
Gebruik Twitter en Linkedin in uw online marketing en integreer bedrijfssoftware als Microsoft CRM 4.0 en Exact Online in je eigen webshop.
Meer weten?
Neem contact op en stel je vraag!