Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

De meeste bedrijven waar hybride kan worden gewerkt verwachten deze mengvorm van thuis en op locatie werken te blijven gebruiken. Binnen het grootbedrijf verwachten ondernemers dit vaker dan binnen het midden- en kleinbedrijf (mkb). Verstoringen bij leveranciers, veranderend klantgedrag en...

Bedrijven hebben nog steeds te maken met de transities die ze moesten doorvoeren rondom werken op afstand. Voortbouwen op effectief identiteitsbeheer is een goed begin, maar welke andere problemen komen er vervolgens op de proppen? Hoe gaan bedrijven hun processen ontwerpen en inrichten voor ...

In het bedrijfsleven geldt Office 365 al een tijdje als de facto-standaard voor e-mail en tekstverwerking en daarmee is ook Sharepoint Online niet meer weg te denken als platform voor collectief documentbeheer. Alle voordelen ten spijt, Sharepoint is voor interne communicatie niet ideaal. Dat ...

Social Media en Enterprise Applications

Hoe krijgt u contact met uw leden en klanten via het web?

Een Consumer Portal is de aangewezen plek om 'brand activation' en 'brand awareness' te bereiken. Een online component van uw marketing strategie biedt u vooral een efficiente en meetbare manier om in contact te blijven.  

Marketing concepten met een online component

Merken als Honig, Heinz, en OLA gebruiken met veel succes onze portaloplossingen om groots opgezette marketingacties tot een succes te brengen. Aan de achterkant kunnen zij gerust zijn dat alles automatisch en gedegen plaatsvindt. Zo regelen wij duizenden bestellingen richting diverse leveranciers met eigen voorwaarden en 'rules'. De logistieke koppelingen zorgen voor de levering. Als brandmanager hoeft u alleen uw dashboard te volgen om de acties te monitoren. Totale ontzorging!

Een netwerk kan de leden vele functies bieden: Online discussiëren, ideeën uitwisselen, content aandragen en kennis delen, agenda's bekendmaken.

Social-Media

Gebruik Twitter en Linkedin in uw online marketing en integreer bedrijfssoftware als Microsoft CRM 4.0 en Exact Online in je eigen  webshop.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Zoek op trefwoord