Winnende intranets ondersteunen medewerkers bij hybride werken, bevorderen persoonlijke groei en ontwikkeling, zetten AI effectief in en bieden directe aanvullende digitalisering apps aan, dus zonder intranet te hoeven verlaten. Lees hier de compacte Nederlandstalige samenvatting van het...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Ook bij een optimale bedrijfsvoering blijft er altijd wel wat te wensen. Welke functionaliteit wens jij op de smartphone app voor jouw organisatie? Een mogelijkheid om een auto, werkplek of vergaderruimte te reserveren? Een e-learning of kennisquiz? Een formulier om een nieuwe collega of klant aan...

De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitalisering app, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze app helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier...

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Social Media en Enterprise Applications

Hoe krijgt u contact met uw leden en klanten via het web?

Een Consumer Portal is de aangewezen plek om 'brand activation' en 'brand awareness' te bereiken. Een online component van uw marketing strategie biedt u vooral een efficiente en meetbare manier om in contact te blijven.  

Marketing concepten met een online component

Merken als Honig, Heinz, en OLA gebruiken met veel succes onze portaloplossingen om groots opgezette marketingacties tot een succes te brengen. Aan de achterkant kunnen zij gerust zijn dat alles automatisch en gedegen plaatsvindt. Zo regelen wij duizenden bestellingen richting diverse leveranciers met eigen voorwaarden en 'rules'. De logistieke koppelingen zorgen voor de levering. Als brandmanager hoeft u alleen uw dashboard te volgen om de acties te monitoren. Totale ontzorging!

Een netwerk kan de leden vele functies bieden: Online discussiëren, ideeën uitwisselen, content aandragen en kennis delen, agenda's bekendmaken.

Social-Media

Gebruik Twitter en Linkedin in uw online marketing en integreer bedrijfssoftware als Microsoft CRM 4.0 en Exact Online in je eigen  webshop.

Meer weten?

Neem contact op en stel je vraag!

Zoek op trefwoord