Case: Online marketing campagnes en actiesites voor Heinz
In de afgelopen maanden heeft Heinz diverse online marketing campagnes en actiesites gelanceerd met branding, merkloyaliteit en klantidentificatie als doelstelling. Consumenten in diverse Europese landen kunnen met kortingscoupons een gepersonaliseerd kookschort bestellen, foto's op linnen laten afdrukken en een tweede entreebewijs voor Snowworld kado krijgen.
Onlangs startten er grote marketing campagnes gericht op voetbalsupporters van de aan het EK voetbal deelnemende landen Portugal, Zwitserland en Oostenrijk. Via de speciale websites kunnen de supporters online een EK-voetbalshirt bestellen met naam en rugnummer naar keuze.
Al de bovengenoemde meertalige websites, met webshops, internetkassa, content management en logistieke systemen worden door i-Concept ontwikkeld en beheerd.
Heinz is een van de grootste producenten van consumentenvoeding ter wereld. In Nederland is Heinz verantwoordelijk voor o.a. de merken Heinz, Honig, De Ruijter, Roosvicee, Venz, Karvan Cévitam, Brinta.
Meer weten?
Neem contact op en stel je vraag!