De incidentenregistratie module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Deze module helpt professionals op de werkvloer van bijvoorbeeld productiebedrijven en zorginstellingen om op een snelle en efficiƫnte manier ...

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

De 10 beste intranets van 2021

Oplossingen:
intranet
De 10 beste intranets van 2021
Een populair en daarom jaarlijks terugkerend artikel met daarin de Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. De winnende intranetteams van dit jaar speelden snel en effectief in op de gevolgen van de pandemie maar hielden tegelijkertijd goed rekening met de (werk)behoeften van alle medewerkers.

Intranet werd ‘must have’ informatiebron en tool voor thuiswerkers

De coronapandemie heeft iedereen op de proef gesteld en zeker de afdelingen IT, HR en communicatie die meestal verantwoordelijk zijn voor ontwerp en beheer van het intranet. De crisis en het verplichte thuiswerken brachten medewerkers in onverwachte nieuwe omstandigheden waarin ze vaak hulp nodig hadden om hun werk te kunnen doen. De winnende intranets zorgden ervoor dat medewerkers snel aan de nieuwe situatie konden wennen en boden hulp bij:

  • De overstap naar thuiswerken
  • De communicatie omtrent de aangepaste werkprocessen
  • Toegang bieden tot benodigde tools
  • Verzorgen van pandemie-gerelateerde berichtgeving
  • Bieden van een reddingslijn voor medewerkers in nood

Van het uitgebreide Engelstalige rapport hebben we een bondige Nederlandstalige samenvatting gemaakt waarmee je in korte tijd leert hoe je met een intranet werkbehoeften invult conform de Maslow pyramide. Alle in de samenvatting beschreven geleerde lessen en voorbeelden zijn voor vele organisaties direct toepasbaar in de eigen situatie.

 

Nieuwsgierig geworden?

Vraag via onderstaand formulier kosteloos onze Nederlandstalige samenvatting aan: 8 pagina's met duidelijke voorbeelden, geleerde lessen, actuele ontwikkelingen en veelvoorkomende vragen. 

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

Hoe kies je een optimale naam voor je team, social intranet of medewerker app? Met deze tips en lijstjes ben je daar zo uit.
Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees...
We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te...
Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg...
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...

Zoek op trefwoord