De Maandplanner module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Hiermee laat je aan collega's zien op welke dagen je thuis, op kantoor of elders werkt en declareer je tegelijk je onkosten. Je manager controleert, accordeert...

Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees verder over hun geheim en over interessante trends en best practice. ...

We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te springen in uw lopende of nieuwe softwareprojecten. Speciaal in...

Veel werknemers bevalt het thuiswerken verrassend goed. Ze voelen zich vaak gezonder door de ontstane flexibiliteit en gek genoeg ook meer betrokken bij de organisatie. Naast al deze positieve geluiden zijn er ook genoeg onderzoeken die minder optimistisch zijn. Wat buiten elke discussie staat is...

i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.

In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra gouden tip om je portal te lanceren voor slechts 650 Euro per jaar.

Quick-wins Digitalisering Infographic

Oplossingen:
intranet
Quick-wins Digitalisering Infographic
De onderzoeksresultaten laten zien dat middelgrote organisaties met name quick-wins zien in digitale tools voor taken, tijd en kennis. De meeste winst is te boeken voor de vele non-desk workers met digitale tools voor communicatie, planning en kennisdeling. In de algemene rangschikking van quick-wins in digitalisering spannen document management en kennisbeheer de kroon met daarachter de tools voor communicatie en registratie van taken en tijd. Tools voor slimme formulieren, workflows en on-boarding blijven voorlopig nog achter.

Het onderzoek naar de quick-wins in digitalisering werd in het najaar van 2018 uitgevoerd door een student van het ID College in opdracht van i-Concept. Eerst werd met online veldwerk een selectie van 10 meest voorkomende digitale tools voor productiviteit gemaakt. Daarna werd in een online vragenonderzoek aan directies en managers ICT en marketing gevraagd welke tools ze het meest relevant vonden. Onderstaande infographic is een samenvatting van het volledige onderzoeksrapport dat op aanvraag wordt toegezonden (zie contactformulier onder de infographic). 

Onderzoek Quick-wins Digitalisering

Meer info over dit onderwerp ontvangen of downloaden

De velden met een * zijn verplicht

Lees ook

De Maandplanner module! Bekijk onze bondige uitlegvideo van deze nieuwe handige digitale tool, beschikbaar als smartphone app en web app. Hiermee laat je aan collega's zien op welke dagen je thuis, op kantoor of elders werkt en...
Wederom een compacte Nederlandstalige samenvatting van het wedstrijdverslag. Onder de 10 winnende intranetteams dit jaar geen nutsbedrijf, maar wel een multinational die maar liefst voor de vierde keer op de lijst prijkt. Lees...
We ontwikkelen al sinds 1997 software in opdracht van organisaties van klein tot groot voor diverse apparaten en op diverse operating systems. Onze ervaren ontwikkelaars zijn gewend aan werken op afstand en staan klaar om bij te...
i-Concept bestaat 25 jaar! In een kwart eeuw werkten we aan honderden digitaliseringsprojecten voor 100.000+ gebruikers. Met deze top 25 in willekeurige volgorde bedanken we al onze klanten voor het vertrouwen vanaf 1997 tot nu.
In dit artikel leggen we uit wat een selfservice portal voor klanten inhoudt en waarom er op dit moment veel vraag naar is. Daarbij krijg je 5 tips voor het implementeren van een customer self-service strategie en een extra...

Zoek op trefwoord